• Butiken för ett själfullt liv
  • Fraktfritt från €50
  • Unika produkter från 49 länder

På grund av upptagen i vår webshop gör vi vårt yttersta för din beställning, men det är möjligt att du får ditt paket senare än du är van vid.

Butiken för ett själfullt liv
Fraktfritt från €50
Unika produkter från 49 länder
Tillbaka till kundtjänst

Mitt paket har statusen ”Levererat”, men jag har inte fått något.

Det är frustrerande att se att ditt paket visas som ”levererat” i spårningsfunktionen, trots att du inte har mottagit det ännu. Har du kontrollerat om någon i ditt hushåll har tagit emot paketet? Det kan vara så att Budbee har lämnat paketet hos grannarna eller vid ett utlämningsställe. I så fall skickar Budbee en notis till Budbee-appen. För eventuella frågor om appen kan du kontakta Budbee. Om du inte har fått någon notis i appen kan det vara så att budbäraren skannar alla paket i början av sin runda och levererar ditt senare. Det kan ta upp till 5 arbetsdagar. Om du inte har fått något paket efter 5 arbetsdagar, kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig gärna att hitta ditt paket.